Гарантія

Умови обміну та повернення товару

Згідно з положеннями Закону України “Про захист прав споживачів” споживачеві надається право обміняти або повернути товар при одночасному дотриманні наступних умов:

  • з моменту покупки пройшло не більше 14 днів (не враховуючи день покупки);
  • товар належної якості (якщо товар неналежної якості – див. Умови повернення та обміну товару неналежної якості);
  • товар не був у використанні: тобто, упаковка ціла, немає слідів експлуатації, комплектація збережена (в разі втрати пакування, бирок, ярликів тощо, повернення або обмін можливий лише після погодження з адміністратором магазину);
  • збережені споживчі властивості;
  • за наявності доказів придбання товару у цього продавця: товарний або касовий чек, інший документ, що підтверджує оплату товару (у разі втрати чека або іншого документа необхідно точно встановити дату покупки, і тільки тоді повернення / обмін можливий після погодження з адміністратором магазину);
  • товар не входить до переліку товарів, які не підлягають поверненню або обміну;

При дотриманні цих умов придбаний товар можна:

  • обміняти на аналогічний товар у продавця, у якого був придбаний товар (на розсуд адміністратора магазину оформляється документ повернення або обміну за пред’явленням посвідчення особи покупця);
  • повернути продавцеві, отримавши за нього сплачені гроші (в разі безготівкової оплати покупки повернення, здійснюється відповідно).

Гарантія та умови повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості – це товар, який має недолік або суттєвий недолік.

Недолік товару – це невідповідність товару обов’язковим вимогам, передбаченим законом або умовами договору, або цілям, для яких товар використовується, або зразком і / або опису.

Істотний недолік товару – це непереборний недолік або недолік, що вимагає невідповідних витрат або витрат часу, або виявлений неодноразово, або з’явився знову після його усунення.

При виявленні нестачі споживач має право:

  • вимагати заміни на товар тієї ж марки / моделі / артикулу;
  • вимагати заміни на такий же товар іншої марки з відповідним перерахуванням ціни;
  • вимагати пропорційного зменшення ціни;
  • вимагати безоплатного усунення недоліку або відшкодування витрат на усунення недоліків третіми особами;
  • відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і запросити повернення сплаченої за товар суми.

На всі товари ТМ Newt поширюється фірмова гарантія виробника від 1 до 60 місяців (на кожен товар гарантія прописана в описі товару)

Увага!

Порізи, проколи та подряпини, сколи, потертості частин товару в процесі експлуатації не підпадають під дію гарантійних зобов’язань.

Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну (Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172)

  • натільна білизна

Процедура оформлення повернення товару і повернення коштів:

Обмін і повернення товару можна здійснити в нашому магазині за адресою: 

м Київ, вул. Мишуги 8, з понеділка по п’ятницю з 10-00 до 17-00,  телефон: +380 (98) 537-35-35 або +380 (50) 677-41-91

При собі мати:

  • товар належної якості; 
  • чек; 
  • заяву на повернення (в довільній формі); 
  • документ, що засвідчує особу покупця.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться протягом 14 днів з моменту повернення, виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 р. № 103.

Обмін або повернення товару по Україні здійснюється за допомогою кур’єрських служб “Автолюкс”, “Нова Пошта”, “Інтайм”, “Делівері”. 

Оплата послуг автоперевізників в такому випадку здійснюється коштом клієнта, за винятком випадків обміну або повернення товару з вини співробітників нашого магазину, або якщо товар неналежної якості. 

Після отримання товару, ми повертаємо Вам гроші будь-яким зручним способом: готівкою, переказом “Приват 24” або за безготівковим розрахунком. 

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться протягом 14 днів з моменту повернення, виходячи з вартості товару на момент його покупки. Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 р № 103.